ponedjeljak, 1. srpnja 2013.

Učinilo mi se...?

Na trenutak sam pomislila da mogu život da učinim zanimljivijim. Na neki, moram priznati, čudan način... Hahah, sjedim tako u sobi, za kompjuterom, i gledam neke slike s' nakitom, awh, nakitom koji je inače divan, i razmišljam "eh da mi je".. Da pojasnim, gledala sam neki lančić, sa zvjezdicom, onako bio je baš kjut :3 Onda odem do kupatila, gdje mi inače stoji kutijica s' nakitom, i nađem neku zvjezdicu, koju mi je inače poklonila drugarica. :3 Onda skontam da mi za izvanredan lančić treba još samo onaj dio koji ide oko vrata, aww. Tražila sam, tako, prevrtala, i naaapokon sam naašlaa. :d
Spojila sam to dvoje, i dobila sam lančić sa slike. :3 Morate priznati da je super! Hahah.
Tu je i narukvica, da. :3
No, koliko god ovo bolesno zvučalo, ovo je za mene značilo da u životu uz malo truda i razmišljanja mogu da postignem ono što hoću (iako sam do zaključka došla na osnovu laganog primjera).
Shvatila sam da u ovome uživam, jer imam dara za ovakve stvari, a i kreativna sam.
Dok radim ovakve stvari, ne razmišljem o stvarima koje se tiču mene, mojih unutrašnjih osjećanja, i to mi jako znači, i pomaže. :)
Kad' već pomenuh osjećanja, što jako rijetko radim, malo ću i o njima. Osjećam nešto. Prema kome? Prema čemu? Da li to iko zna...

Nema komentara:

Objavi komentar