četvrtak, 4. srpnja 2013.

One more story about my friends. :3

ONA.
Nisam uspjela pronaći riječ kojom bih opisala tu osobu.
Da li mi je ikad' prije neko postao drag, za ovako brzo vrijeme, kao sad?
Da li mi je ikada prije neko ovako pomogao, kao ona sad, kada mi je pomoć najpotrebnija?
Nije. Nije i neće.
Mislim da se ona pronašla u svemu ovome.
Znate li osjećaj kad' vam se cijeli svijet sruši? Znate li osjećaj kada vam niko i ništa ne može pomoći, pa čak ni najbolji prijatelji sa onim "proći će"? Znate li osjećaj kada vam treba osoba koja vas u potpunosti razumije, i koja će vam zaista pomoći?
A znate li osjećaj kada se ta osoba zaista pojavi? E, pa, vidite, ja znam taj osjećaj.
Dovoljno je samo da, kada pričate s' tom osobom, da vam ne kaže "proći će" ili "nije vrijedan toga", već da uđe u razgovor s' vama. Da svaku sitnicu posebno prokomentariše, da vam objasni ono što ni vama samima nije jasno..
Prošle smo kroz isto, i radi sve kako bi mi pomogla, jer zna kako je meni, kako se osjećam..
Žao mi je što ne možemo više vremena provoditi zajedno. Žao mi je što ne znam način na koji da joj se zahvalim za sve.
Žao mi je što ranije nisam upoznala osobu kao što je ona.
Zaista, predivna, predobra osoba. Znamo se jako malo, ali, kada osoba plijeni dobrotom to se lako uoči. Ovako jak utisak nikada niko nije ostavio na mene.
Želim da i dalje ostanemo u kontaktu, i da naši odnosi budu što bolji i što slobodniji.

Toliko od mene ^^

Nema komentara:

Objavi komentar