utorak, 23. srpnja 2013.

Life wont wait for you. :)

Hiii theere.. Nisam odavno pisala.. U zadnje vrijeme sve rijeđe pišem, ne znam zašto.
Pisaću za protekla dva dana. ^^

Nedjelja.
Ustala sam oko 8h. Than, čekala sam da mi Anđela javi da je pošla. Radovala sam se njenom dolasku, jako. Oko 10h mi je javila da je došla. Bila sam presrećna! Dogovorile smo se da se čekamo na trgu. I ona je čekala mene. >.< Tu smo se pozdravile, na sred ulice izgrlile, onda sam se ja upoznala sa njenom majkom.. Hahhah, prejaka žena, usta me zabole od smjeha kad' sam s' njom. :D Onda smo mi otišle na kafu, njena mama je ostala tuda negdje.. Bile smo u Lariacu, muzika je bila pff, al' navikle smo i ja i ona. Poslije kafe smo imale još sat vremena za šetnju. Sat vremena do NJEGOVOG dolaska. Koliko se ona tome radovala, toliko sam i ja. Toolikoo mi je draagoo zboog njiih. ^__^ Otišle smo do škole i ljetnikovca, do srednje. To nam je oduzelo malo vremena, i onda smo oko 12:10h krenule na trg. Bile smo se jako zapričale, i onda sam ja u jednom trenutku skontala da on šeta pored parka. Samo sam je uhvatila za ruku, i rekla "pogledaj!" Ona je otrčala preko ulice, tu su se izgrlili, i bili su mi jako slatki. Onda smo se ja i on upoznali, i svi smo zajedno otišli kod spomenika. Tu smo sjedili, smarali se.. Ustvari, ja sam se smarala. Hahah, oni suu.. Okay. hh. :')
Sve vrijeme sam ih slikavala, jer su mi bili nenormalno slatki. Slike su premoćne.
Poslije toga smo otišli opet do ljetnikovca. Odvela sam ih gore, zato što tu obično nema nikog'. Malo sam sjedila s' njima, a onda sam otišla do prodavnice, kupila sebi smoki i coca-colu, i sjela na sto ispred sale. Slušala sam muziku, jela, itd. Oko 15:20h smo svi zajedno krenuli da šetamo. Išli smo "mali krug". Bilo je interesting. Oni su razgledali, pričali smo. Ljudi su nas začuđeno gledali. Vjerovatno su komentarisali "drogeraši, narkomani" itd.. Hahah, i to mi je interesting. Opet smo sjeli kod spomenika. Pričali smo tako, i ja sam se u jednom trenutku okrenula i skontala da odozdo idu Damjan, Žuma, i još neka cura. xD Hah, pozdravili smo se s' njima, stajali malo, pričali.. Žuma me u jednom trenutku pitao "gdje ti je Toške?".. Ja sam samo onako stala, a Anđela mu je složila neku facu, tako da je skontao o čemu se radi.
Than, Anđela je morala da ide. Otpratila sam nju i njenu majku, idola, do pod Orficu. One su ostale da stopaju, ja sam otišla kući.. Bilo mi je baš lijepo s' njima svima. :)

Ponedjeljak.
Ustala sam u 10h. Doručkovala, i sve to.. Pomogla sam mami oko spremanja ručka, yeaaah. Ovih dana joj sve pomažem, i happy sam zbog toga. Jer, zaista joj treba pomoć. A i meni odgovara da nešto radim, da ne bih mislila o nekim drugim stvarima... Okay, ne mislim o Stefanu. Vidim, tako, samo, ponekad neki komentar na nešto, njegov, i sjetim se.. But, ništa ozbiljno. Zaboravljeno. Pff.
Više razmišljam o društvu, provodu... Zabranjeno Pušenje. Toliko bih voljela otić' na taj koncert, people. A, opet, s' druge strane bih voljela otić kod strica, legende. xD Ne znam, kad' bi moglo oboje.. Awwhh.. Na koncertu bi bilo premoćno! Skupilo bi se društvo, upoznala bih još onih koje želim.. Daaj. Tako mi se ide. Žao mi je što neće Tea biti.. I žao mi je što je neću vidjeti do kraja avgusta nikako, a možda ni tad'.. Stvarno bi mi prijao razgovor sa njom, but... :/
Okay, that's all...

Nema komentara:

Objavi komentar